Rayaaaaaaaaaaa

19 August 2012
Assalamualaikum semua . Helloooooo . SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI . Heee , kepada sesiapa yang mengenali diri saya , saya ingin memohon maaf atas kesalahan saya sebelum ni . So , how's your Raya today ? Is it okay ? Saya bangun pepagi , mandi then siap-siap . Bila 1 keluarga dah siap , amik gambar kejap pastu terus pergi rumah atok . Dah sampai rumah atok , tolong-tolong sikit then make-up , and letak accesorries . Sementara tunggu lelaki balik dari solat raya , saya duduk kat rumah atok jap then ber-internet sebentar :p Tweet tweet , facebook facebook , snap snap . Ahaa x) Dorang dah balik sume , salam-salam . Dapat duit raya....yayyyyy *angkat tangan* . Tahun ni pak Angah and mak Usu raya kat kampung dorang . So , empat keluarga je raya kat KL . Tak kisah bape keluarga pun , asal kita semua happy :) Lepas dapat duit raya , makan-makan semua . Then pergi kubur arwah nenek . Saya tak dapat pergi . Hm . Lepas je dorang sume balik dari kubur arwah nenek , kitorang snap gambar family .