Holidays

29 November 2012
Hai assalamualaikum . *lambai tangan* Teheee . Happy holidays to all of youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu . And yeah , i know the holidays started a long time ago -.- BUT , tak salah pun kalau nak wish kan ? Rasa bahagia sangat sebab dah cuti . No exams , no school , no homeworks . Oh 'bout my exam , hm . Macam biasa , ada yang susah , ada yang senang . Tapi alhamdullillah sebab ada yang boleh jawab . Taktahu la result macam mana . Yang penting , aku dah usaha . Gagal ke apa , itu lain cerita . Jadual periksa dah la packed gila . Agak strees . Ceh , stress la sangaaaat . And aku harap aku dapat 4A . Amin amin aminnnnn . 

First day start cuti , dah plan dengan tuition mates nak hang . Tengok wayang cerita Skyfall . Siap suruh Sir Patrick , our Science's teacher untuk book ticket . Cadang pergi 5 orang ; Me , Diana , Fabian , Amir & Raj . Last-last yang pergi Amir , Fabian dengan Raj je -___- Me and Diana tak pergi . Diana sebab dia ada kenduri , me ? Tak pergi sebab Diana tak pergi . Lol k . Eh memang tak la kan nak keluar dengan laki-laki kalau aku sorang je perempuan . Wa tak suka . Nasib baik ticket aku and Diana sir Patrick jual dekat Kat Marrisa and her boyfriend sbb kebetulan pulak dorang ada kat situ nak tgk Skyfall . Selamat duit aku n.n . Sebenarnya cerita ni dah basi dah . Lalala ada aku kesah ? x) Dah la , penat aku perah otak nak update blog ni . Kbye . ENJOY YOUR HOLIDAYS GUYS! *flying kiss*